söndag 16 oktober 2016

Vi gästas av...

Idag är det dags att visa oktober månads gäst igen... nu är det dags för det andra kortet... 

Men vi kör väl en repris på presentationen för er som missat tidigare... 

Jag heter Pernilla, men kallas för Pillan, och bor i Kalmar.
Började med scrapbooking/kortmakeri våren 2010 och har sedan dess varit fast i denna underbara hobby. Mestadels gör jag kort, men kan även bli annat också. Gillar att sitta och färglägga motiv och tycker det kan vara väldigt avkopplande. Började färglägga med Copic år 2014 och gick då de fyra ECCP-kurserna för Christina.
Gör mina kort i olika stilar, allt från det ”romantiska” till väldigt färgrika kort och en del CAS.  
Har fått så många nya vänner genom scrapbookingen och det är helt galet roligt!!
Blev så glad över att få frågan om jag ville gästa här hos er. Tack så jättemycket, är en stor ära att få göra det! J
Kram Pillan <3






Idag visar jag ett kort som passar till en liten tjej. Motivet är en digi och kommer från Mo Manning.
De utstansade blommorna är dies från Gummiapan.
Färglagt med Copic:
E00-08-21-31-33-35-37-57-59
R20, C7, G07-28-29
BG000-01-05-09, B93-95-97-99
Vill tacka Copic-teamet för att jag fick vara gäst hos er denna månad!
Kram Pillan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar